گوشیهایی که باید و نباید بخریم function GetBC(lngPostid) { intTimeZone=33042; strBlogId="e-ch"; intCount=-1; strResult=""; try { for (i=0;i1) strResult=intCount + "

نظر

" ; strUrl="/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('/links','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

گوشیهایی که باید و نباید بخریم

دسته بندی : <-PostCategory->

 Sony Xperia S

باید قبول کرد با اینکه مدت زمان زیادی از ورود اکسپریا اس به بازار می‌گذرد، اما ظاهر زیبای آن همچنان دل‌های زیادی را فریفته خود می‌کند. این گوشی امکانات بسیار خوبی نیز دارد و با بهره گیری از یک نمایشگر اچ‌دی 4.3 اینچی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، به همراه  دوربین با کیفیت ۱۲ مگا پیکسلی، می‌تواند نیازهای تمام کاربران را به خوبی پاسخگو باشد.

قیمت حول و حوش ۱ میلیون تومانی این مدل، آن را تبدیل به گزینه‌ای بسیار مطلوب جهت خرید کرده است.

sony-xperia-s-dark-silver

Huawei Ascend G600

این گوشی به تازگی وارد بازار کشورمان شده و قیمت حدودی 720 هزار تومانی (با گارانتی اصلی) و مشخصاتی چون نمایشگر بزرگ 4.5 اینچی، پردازنده دو هسته‌ای و دوربین ۸ مگاپیکسلی، از همان بدو ورد گوشی را تبدیل به یک گزینه عالی (بخوانید بسیار عالی!) جهت خرید کرده است.

Huawei-Ascend-G600

LG Optimus Hub

خیلی‌ها دوست دارند تا برای یک گوشی هوشمند، بیشتر از ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان هزینه نکنند و در این میان انتخاب برای گوشی خوب کمی سخت می‌شود. به طور معمول هم سایز نمایشگر گوشی‌های این رده کوچک‌تر از 3.2 بوده و سخت افزار چندان جالبی ندارند. اما اپتیموس هاب ال‌جی با حول و حوش قیمتی کمی بیشتر از ۴۰۰ هزار تومان (البته با گارانتی معتبری چون یاس) از یک نمایشگر 3.5 اینچی استفاده کرده و امکانات ارتباطی بسیار کاملی دارد. در حال حاضر در این رنج قیمتی، بهتر از این گوشی را نخواهید یافت.

lg-optimus-hub

Samsung Galaxy Pocket

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و به هر زوری که شده یک گوشی اندرویدی بخرید، گلکسی پاکت سامسونگ در حال حاضر یک انتخاب خوب است. این گوشی اندرویدی را می‌توان با کمی بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان خرید و با اینکه نمایشگر 2.8 اینچی چندان بزرگ نیست، اما اتصال به دنیای بزرگ اندروید، ارزش پرداختن چنین هزینه‌ای را دارد.

مدل‌هایی که نبایستی الان خرید!

Samsung Galaxy SII

به طور حتم گلکسی اس ۲ یکی از بهترین گوشی‌های تولیدی تا به امروز بوده که علیرغم گذشت نزدیک به دو سال از معرفی آن، همچنان نیز محبوب است. اما محبوبیت به چه قیمتی؟ پرداخت بیش از 1.300.000 تومان برای این گوشی یک اشتباه توصیف ناپذیر است! وقتی شما می‌توانید مدل‌های جدیدتر، قدرتمندتر با تکنولوژی به روز‌تر را با قیمت کمتری در اختیار داشته باشید (مثلا همین اکسپریا اس که در ابتدای مقاله گفتیم)، چه توجیهی در خرید گلکسی اس ۲ باقی می‌ماند؟!

Samsung-Galaxy-SII

Huawei Honor

وقتی می‌توان با مبالغ کمتر از ۸۰۰ هزار تومان مدل‌های خوب دو هسته‌ای از اندروید و از برندهای با سابقه را داشت، چرا باید چنین مبلغی را برای یک گوشی تک هسته‌ای از هواوی پرداخت، در حالی‌که امکانات چشمگیری را نیز به شما عرضه نمی‌کند! مشخص نیست چرا قیمت این گوشی انقدر بالاست، اما تنها چیز مشخص این است که چنین قیمتی، Huawei Honor را شایسته حضور در لیست گوشی‌هایی که نباید خرید قرار داده است!

Sony Xperia Miro

این گوشی به تنهایی مدل بدی نیست اما وقتی که می‌توان با مبلغی نزدیک به 600 هزار تومان، گوشی خیلی بهتری همچون اکسپریا یو از همین سازنده را خرید، چه توجیهی در تهیه اکسپریا میرو باقی می‌ماند؟! در تفاوت این دو گوشی کافیست بدانید اکسپریا میرو از پردازنده تک هسته‌ای (با فرکانس ۸۰۰ مگاهرتز) و نمایشگر با وضوح 320×480 پیکسل بهره می‌برد در صورتی‌که اکسپریا یو پردازنده دو هسته‌ای دارد (فرکانس هر هسته ۱ گیگاهرتز) و وضوح نمایشگرش در حد قابل قبول 480×854 پیکسل است. پس چرا اکسپریا میرو بخریم؟!!

iPhone 5

ما ضد اپل یا محصولات آن نیستیم بلکه ضد گرانفروشی هستیم! وقتی آی‌فون ۵، مدل ۳۲ گیگابایتی آن نزدیک به 2.800.000 تومان قیمت دارد (انقدر صفر داره که نمی‌شه نوشت!)، آیا توجیهی برای خریدش می‌ماند؟! به خصوص وقتی که برترین رقبای این مدل نزدیک به نصف این گوشی قیمت گذاری شده‌اند، به راستی پرداخت چنین پولی جز اشتباه، چه حالت دیگری می‌تواند داشته باشد؟

 

 

اگه تیک شارژرو دوست دارید به ما امتیاژ دهید 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده: issa_hachmei | دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:گوشیهایی که باید و نباید بخریم,مشاوره, - 16:35

آخرین مطالب

آرشیو

لینکستان


  • "

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تیک شارژ و آدرس WwW.E-Ch.LxB.Ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نویسندگان

درباره ما